HOPPAS NI HAFT EN GOD JUL!

:D Själv så hade jag en jättemysig jul!

Steg upp tidigt på morgonen för att göra de sista julklapparna färdigt och göra rim. Sen äta julgröt (en utan mandel). Sen göra mer juklappar och spela spel. Sen blev det KALLE!! :D Tradition som inte får missas! :D Efter det blev det lunch och julklapps inslagning. Sen efter maten (som var god såklart :D med JULMUST, KÖTTBULLAR, PRINSKORV och massa annat :)) vid klockan ca. 10 kanske 11 blev det julklappöppning! :D
   Jag älskar att sitta där och trängas med familjen i ett kokhett rum fullt med julgodis och paket! <3 Min bor Joakim och hans tjej Elin kunde inte komma så de fick vara med genom skype ;D Haha det var ganska coolt tyckte jag ^^

Fick en massa coola grejer som jag inte trodde jag skulle få!

  • Liten Digitalkamera!
  • Kameraväska

    Hihi ja det var det jag inte trodde jag skulle få ^^ Men det ÄGDE :D:D

Skriver mer sen :)

Gnatt!


Kommentarer
Postat av: nina

jag märkte att den var lite smulig , haha :D

råkade tillochmed he sönder en skugga typ direkt ;P

thnks for the tip! :)

2009-12-26 @ 15:21:03
URL: http://ninablom.blogg.se/
Postat av: nina

jo, den gick lös på 5000kr med försäkring och minneskort. men jag kommer att vara nöjd med den väldigt länge :)

2009-12-26 @ 22:36:51
URL: http://ninablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0