Jul I Stockholm

Just precis nu är det jul i Stockholm! Granen är klädd! Jag och Hanna klädde dentillsammans. Med kulor, glitter, polkagrisar, halmgrisar och en liten nyckelpiga. Ganska coolt faktiskt att det fanns en liten levande nyckelpiga där också! Han bor där, mumsar lite på polkagrisarna innan han flyger iväg och sätter sig på någon av de gröna stolarna . Och utan att någon märker det kommer han att mosas av ett skoningslöst och ovetande arsle! Nej! Men det skulle kunda hända... Haha nej nu ska vi inte tänka så ^^
Vi, eller rättare sagt Hanna har öppnat paket. Hon fick hur många som helst såklart! Är man det enda lilla barnet så fär man ganska mycket uppmärksamhet! :P Brorsan Jonas var tomte. Hanna skulle egentligen gå och möta honom vid dörren men han lät lite för barsk för att man skulle våga lita på honom ;) Det var i alla fall jättemysigt! Vi har dock väntat med våra klappar tills senare. Eftersom hon fick en suuperfin snövit klänning så hade hon inte orkat vänta på oss för att få leka med den! Det var det enda som hade önskat sig till jul och därför gav vi henne den sist av allt så att hon skulle vilja öppna alla de andra paketen! ^^
Klockan är nu 20 minuter över 8 och hon sover lika djupt som snövit. Så snart ska vi i tystnad öppna våra paket. :D
P.S. Har hittat klänningen jag ska ha på nyår nu ;P x)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Låter som ni har en trevlig jul där nere i sthlm! =)

2009-12-19 @ 21:59:33
Postat av: NINA

men du blev ju faktiskt nominerad! :)

visa klänningen på bloggen? :)

2009-12-20 @ 10:57:15
URL: http://ninablom.blogg.se/
Postat av: the perfect blogger

Va kul!jag håller med nina, visa klänningen på bloggen:)God (mini) Jul:)

2009-12-20 @ 20:43:36
Postat av: Emma

svar: haha jag var nog bara sjukt trött xD och jag skulle låtsas gråta, men då skrattade jag och då kom det tårar xD (av skratt)

sjukt skönt med lov, nu kan man ta det lugnt och man behöver inte tänka så mycket!

ja det är roligt med bilder,men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om i min blogg, så jag skriver bara mindre och mindre för varje gång, förut skrev jag varje dag, nu är det ju typ aldrig :o

2009-12-21 @ 01:28:23
URL: http://emmasandstromvv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0