GOA TIDER

Alltså jag har varit dålig på att uppdatera nu men vad gör det för nytta att blogga när man varken har något att blogga om eller någon lust?

Idag har varit en upp-och-ner dag. Vi skulle ha fotat en massa bilder (alla) till bokprojektet, där man ska göra som ett bildspel från en del av boken eller från hela handlingen. Vi har valt en del ur boken. Och vi skulle egentligen ha tagit alla bilder färdigt idag men det sket sig med lite grejer, som vanligt xP Jag tror att jag krånglar till allt  för mycket ibland.. "ibland"... Lite jobbigt :P MEn jag tror nog det ordnar sig! Vi ska ha med både nynazister och poliser, så jag har fixat så praktikanterna ska vara det  xP Haha sjysst av dem!

Jag har haft hur mycket ångest som helst för tyskan! Under lovet så har jag oroat mig över provet mest varje dag!.. Sen sista dagen av lovet, alltså söndag, satte jag mig äntligen ner med tyskan. Pluggade på ord (eftersom det e jag dålig på), meningsbuggnader och massa annat. Och en massa intalning att JAG ÄR BRA, JAG KAN, JAG ÄR BRA och efter det så har det blivit bättre! När jag känner mig bra blir jag bra, jag kan koncentrera mig på det jag håller på med istället för att tänka på annat. Känns underbart.(Även fast jag inte för VG på provet så känns det ändå bra ;) =))
                                    
                                                                   JAG ÄR BÄST!

Ni är också bäst! :D )(Kanske inte lika bra som jag men ;P SKoja^^)

Puss o gonatt- Jag vill inte ha katt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0