tråkigt....

När man har tråkigt blir man förvirrad.. :( Ganska jobbigt. Både att ha tråkigt och att vara förvirrad :/
   Men men inte ska man gnälla, inte det, nej nej, det är inte vad jag sitter och gör på dagarna! (Bara ibland..)
Men det är fett kallt ute! :D Och jag gillar det! Igår när jag gick från hemberget och hem, kanske två kilometer, då blev mitt hår och mina ögonfransar vita :3 Ganska fint, fast kallt såklart. Men nu är det cirkus -30 grader ute.. Och jag tror inte att det är så många som gärna är ute då. Inte jag i alla fall. Tyckte det var kallt nog att gå 500 meter med hunden!

Men vi är glada ändå ;) I alla fall jag.

'
Hon är mer intresserad av skotrarna, tror väl att hon skulle få sprinnga ikapp och busa med dem!.. Tyvärr Ester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0